مقالات

بررسی کاربرد و مزایای استفاده از بطری های بلوری 

مزایای بطری بلوری چیست؟
  • بطری های شیشه ای و بلوری از قدیم تا به امروز همیشه محبوبیت زیادی داشتند و برای مواد غذایی جامد و مایع، سرو انواع نوشیدنی ها و… مورد استفاده قرار می گرفتند. به طور کلی بطری های بلوری نسبت به سایر بطری های پلاستیکی و فلزی مزایای بسیار بیشتری دارند و به همین واسطه گزینه محبوبی برای استفاده در سطوح مختلف به حساب می آیند. در این مطلب قصد داریم مزایا و کاربرد بطری های بلوری را از جوانب مختلف بررسی کنیم. 

    برای خرید بطری بلوری میتوانید به فروشگاه سایت مراجعه کنید. 

    مزایای بطری بلوری

    به عنوان مزایای بطری بلوری میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    دوام بالا 

    به طور کلی بطری های بلوری دوام و ماندگاری بالایی دارند و می توانید تا سال‌ها بدون مواجه شدن با مشکل و گذشتن تاریخ مصرف از آنها استفاده کنید. بطری های بلوری در برابر دمای بالا مقاوم هستند و هنگام قرار گرفتن در معرض حرارت به سرعت نمی شکنند و ذوب نمی شوند. همچنین این بطری ها به واسطه متریال به کار رفته در ساختار خود در برابر ضربه و فشار هم تا حد زیادی مقاوم هستند. 

    ساختار سالم 

    در ساختار بطری های بلوری مواد سمی وجود ندارد و به همین واسطه ساختار سالمی دارند و بر روی سلامت شما تاثیر منفی نمی گذرند. در نتیجه شما می توانید بدون نگرانی انواع نوشیدنی های واکنش پذیر و اسیدی را در این شیشه‌ها نگه دارید. باید بدانید که در ساختار ظروف بلوری و شیشه ای کربن کمتری نسبت به ظروف پلاستیکی وجود دارد؛ معمولاً ظروف بلوری از سنگ آهک، ماسه و دیگر مواد طبیعی ساخته می شوند. در نتیجه حمله به طبیعت آسیب نمی رسانند و سلامت شما را حفظ می کنند. 

    برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله زیر را مطالعه کنید:

    بیشتر بخوانید:
    مقایسه ظروف بلوری و پلاستیکی از جوانب مختلف

    قابلیت بازیافت 

    در واقع تمام ظروف شیشه ای و بلوری به صورت 100% قابل بازیافت هستند. در نتیجه با خرید این بطری ها می توانید از بروز آسیب های ناشی از ظروف پلاستیکی غیر قابل بازیافت جلوگیری کنید. 

    مزایای بطری شیشه ای

    زیبایی 

    بطری های بلوری ظاهر زیبا و نسبتاً ظریفی دارند و به همین واسطه محبوبیت بیشتری به‌دست آورده‌اند. شما می توانید انواع ظروف بلوری از قبیل بطری های بلوری را در سبک ها، سایزها و رنگ های متفاوتی تهیه کرده و برای سرو انواع نوشیدنی ها و همچنین به عنوان دکور منزل از آنها استفاده کنید. 

    حفظ طعم و بوی اصلی مواد 

    همانطور که گفتیم بطری های بلوری واکنش پذیر نیستند و می توانید انواع مواد جامد و مایع را در آن نگه دارید. به واسطه این ویژگی، طعم و بو اصلی انواع مواد جامد و مایع داخل این ظروف به طور کامل حفظ می شود. 

    پتانسیل برندسازی و فروش بالا 

    از دید تجاری، بطری ها و به طور کلی ظروف بلوری پتانسیل بالایی برای برندسازی دارند و شما می توانید با تهیه این ظروف به صورت عمده، تحت برند و شرکت خود آنها را در بازارهای هدف تان به فروش برسانید. برای فعالیت در این حوزه میتوانید ظروف بلوری خام و با کیفیتی را خریداری کرده و با رنگ کردن، تراشکاری و ترکیب آنها با فلز، ظروف زیبا و جذابی را برای استفاده‌های روزمره و همچنین دکوری منزل تهیه کرده و را به فروش برسانید. 

    در صورت تمایل به خرید بلور باکیفیت در مدل های مختلف میتوانید با شماره 05 69 74 33 21 98+ تماس حاصل فرمایید.

     

    مطلب پیشنهادی: 

    بیشتر بخوانید:
    تزیین ظرف بلور، یک شغل هنری و پردرآمد!

    کاربرد بطری بلوری

    کاربرد بطری های بلوری 

    به عنوان کاربردهای شاخص و اصلی بطری های بلوری میتوانیم موارد زیر اشاره کنیم: 

    • نگهداری مایعات: شما می توانید انواع مایعات از قبیل آب، نوشابه، آبمیوه و… را برای مدت طولانی در این بطری‌ها نگه دارید. 
    • نگهداری غذا: همچنین امکان استفاده از بطری های بلوری برای نگهداری مواد غذایی مانند ترشی، مربا، سس و غذای کودک هم وجود دارد. 
    • بسته بندی: شما میتوانید از این بطری ها برای نگهداری موادی مانند عطر، اسانس، دارو و لوازم آرایشی استفاده کنید. 
    • دکوری: همانطور که گفتیم بطری های بلوری و به طور کلی ظروف بلوری به واسطه ظرافت و زیبایی، برای استفاده به عنوان دکور در منازل و مکان های رسمی هم گزینه مناسبی به حساب می آیند. 
    • صنایع دستی: شما می‌توانید با اضافه کردن موزاییک، نقاشی کردن، ساخت لامپ و لوستر و مواردی از این قبیل برای تولید انواع صنایع دستی هم از بطری های بلوری استفاده کنید. 

    خرید بطری های بلوری با کیفیت 

    در حال حاضر شما می توانید بطری های بلوری با کیفیت را به صورت عمده و تک با قیمت مناسب از کارگاه با سابقه علی بابا اختیاری خریداری کنید. مجموعه علی بابا بختیاری با سابقه ۵۰ سال فعالیت در حوزه بلورسازی، مفتخر است تا محصولات با کیفیت و اصیلی به مشتریان زیادی در سراسر کشور ارائه دهد. 

    برای کسب اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش عمده و تکی با کارگاه تماس حاصل فرمایید. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *