مقالات

معرفی بهترین مارک بلور ایران | برترین کارگاه تولید کننده کدام است؟

بهترین مارک بلور ایران
  • بلور نوع خاصی از شیشه است که در حال حاضر در ایران، برندهای مختلفی انواع ظروف را با این متریال تولید می‌کنند. با توجه به تنوع بالای این شرکت‌ها، این سوال مطرح می‌شود که بهترین مارک بلور ایران چیست؟ یک برند خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ آیا برندهای تولیدکننده بلور در ایران امکان خرید بلور به صورت عمده را هم ارائه می‌دهند؟ برندهای داخلی ساخت بلور بهتر هستند یا برندهای خارجی؟ برای پاسخ به این سوالات و معرفی بهترین مارک بلور در ایران، با ما در این مطلب از مجموعه علی بابا بختیاری همراه باشید.

    در صورت تمایل به خرید بلور باکیفیت در مدل های مختلف میتوانید با شماره 05 69 74 33 21 98+ تماس حاصل فرمایید.

    ویژگی‌ های بهترین مارک بلور ایران چیست؟

    بلور را می‌توان نوعی شیشه معرفی کرد که در ساخت آن از اکسید سرب استفاده نمی‌شود. حتی در صورت استفاده از اکسید سرب، مقدار آن کمتر از 24 درصد است. این نوع شیشه در دمای کمتری نسبت به کریستال ساخته می‌شود و کوره بسته به نوع ظرف مورد نظر، دمای بین 300 تا 400 درجه سانتی‌گراد دارد. از نظر درخشندگی و وزن، بلور شفافیت کمتری نسبت به کریستال دارد و از آن سبک‌تر است. در مقابل، به دلیل عدم برخورداری از سرب، بلور قابلیت استفاده و پذیرایی را دارد.

    مجموعه‌ای که در ایران انواع بلور و ظروف شیشه را تولید می‌کند، باید از برخی ویژگی‌ها برخوردار باشد تا بتوان آن را به عنوان بهترین مرکز ساخت انواع ظروف شیشه‌ای معرفی کرد. برخورداری از بالاترین دقت ساخت، خلوص بالای شیشه مورد استفاده، شفافیت بالا، تنوع بالای محصولات و مواردی دیگری اشاره کرد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

    بهترین تولید کننده بلور در ایران

    تنوع بالای محصولات

    یک کارگاه بلورسازی برای شناخته شدن به عنوان بهترین مارک ظروف شیشه‌ای، این مجموعه باید تنوع بالایی برای محصولات خود داشته باشد. تنوع بالای محصولات باعث می‌شود تا مشتری دست بازی برای خرید ظروف دلخواه خود داشته باشد. همچنین به دلیل برخورداری از تنوع بالا، انواع سلیقه‌ها هم به خرید از محصولات این مجموعه جذب خواهند شد.

    کیفیت ساخت بالا

    برای شناخته شدن به عنوان بهترین مارک بلور ایران، یک مجموعه باید محصولات بلوری و شیشه‌ای خود را با کیفیت ساخت بالایی به دست مشتریان برساند. برای این منظور، نیاز است افراد حرفه‌ای در زمینه ساخت این شیشه‌ها فعالیت داشته باشند و از کوره‌ها و ابزارهای به‌روزی برای ساخت ظروف استفاده شود.

    ایجاد شفافیت مناسب در ظرف

    محصولات یک شرکت بلور و شیشه‌ای، باید از شفافیت بالایی برخوردار باشند. درست است که مقدار شفافیت بلور به مراتب از کریستال کمتر است، اما همچنان ظروفی که با این متریال ساخته می‌شوند، باید از میزان شفافیت مناسبی برخوردار باشند و در آن‌ها هیچ‌گونه ماتی یا دفرمگی دیده نشود.

     استفاده از متریال باکیفیت

    برای اینکه یک مجموعه به عنوان بهترین مارک بلور ایران شناخته شود، باید از متریال عالی برای ساخت محصولات خود استفاده کند. زمانی که از متریال بی‌کیفیت برای ساخت بلور استفاده شود، محصول نهایی از جلوه مناسبی برخوردار نخواهد بود. به همین خاطر، بهترین مارک بلور ایران همواره تلاش می‌کند تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهد.

    مطلب پیشنهادی:

    بیشتر بخوانید:
    عوامل موثر بر تولید بلور باکیفیت | همه چیز درباره کیفیت بلور

    بهترین مارک ظروف شیشه ای

    برترین کارگاه های تولید بلور فعال در ایران کدامند؟

    در حال حاضر، برندهای مختلفی در ایران وجود دارند که انواع بلور و ظروف شیشه‌ای را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. در عین حال، برخی از این برندها در لیست صادرکننده‌های این ظروف هم قرار دارند و محصولات آن‌ها به کشورهای همسایه ارسال می‌شوند.

    از جمله بهترین مارک‌های تولیدکننده انواع بلور در ایران می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد:

    • شرکت بلور و شیشه اصفهان
    • کارخانه بلور کاوه
    • شرکت شیشه یزد
    • مجموعه بلور و شیشه تابان
    • کارخانه بلورسازی نوری تازه
    • مجموعه بلور لرستان
    • شرکت گمین قزوین
    • مجموعه علی بابا بختیاری

    مجموعه بلور و شیشه اصفهان

    کارخانه بلور و شیشه اصفهان در شش کیلومتری شهر اصفهان واقع شده است و می‌تواند روزانه 300 هزار قطعه محصول را تولید و روانه بازار کند. این برند از بالاترین استانداردهای ایتالیا و سوئیس برای ساخت ظروف شیشه‌ای و بلوری خود استفاده می‌کند و می‌توان حساب ویژه‌ای روی محصولات آن باز کرد.

    علی بابا بختیاری؛ پدر شیشه و بلور ایران

    مجموعه علی بابا بختیاری یکی از اولین برندهای تولیدکننده بلور و شیشه در ایران است که فعالیت خود را به صورت رسمی در سال 1352 آغاز کرد. این برند به دست استادکار، علی بابا بختیاری هدایت می‌شود و می‌تواند انواع ظروف بلوری، شیشه‌ای و کریستالی را با بالاترین کیفیت ممکن و طرح‌های متنوع به مشتریان عرضه کند. شما می‌توانید همین حالا انواع بلور و شیشه مورد نیاز خود را از مجموعه ما با تضمین بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

    کارخانه بلور و شیشه کاوه

    کارخانه بلور و شیشه کاوه را می‌توان در کنار مجموع علی بابا بختیاری به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید انواع ظروف شیشه‌ای معرفی کرد. این مجموعه در سال 1362 تاسیس شد و در حال حاضر بیشتر از 10 خط تولید بلور سینگل گاب و دبل گاب و 3 ماشین چاپ را در اختیار دارد.

    مطلب پیشنهادی:

    بیشتر بخوانید:
    ظروف بلوری | نکات مهم در انتخاب و نگهداری از ظرف

    بهترین کارگاه بلورسازی ایران

    بهترین تولید کننده بلور در ایران کدام برند است؟

    در میان تمام برندهایی که در ایران انواع بلور و ظروف شیشه‌ای را تولید می‌کنند، برندهایی از جمله علی بابا بختیاری و کاوه به عنوان بهترین‌ها در این زمینه شناخته می‌شوند. مجموعه علی بابا بختیاری تلاش می‌کند تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت متریال و ساخت به دست مشتریان برساند. همچنین تنوع بالای ظروف شیشه‌ای و بلوری باعث شده است که دست بازی برای خرید ظروف دلخواه داشته باشید.

    در صورت تمایل به خرید بلور باکیفیت در مدل های مختلف میتوانید با شماره 05 69 74 33 21 98+ تماس حاصل فرمایید.

    علی بابا بختیاری؛ برترین مرجع خرید ظروف شیشه‌ای و بلوری در ایران

    ما در کارگاه بلورسازی علی بابا بختیاری به عنوان قدیمی ترین کارگاه فعال در این زمینه در کشور، با بیش از 50 سال سابقه فعالیت موفق در حوزه بلور سازی مفتخر هستیم تا انواع ظروف بلور و شیشه ای را در مدل های مختلف و با کیفیت ساخت بالا به مشتریان خود در سراسر کشور به فروش برسانیم. در صورت تمایل به خرید ظروف بلوری باکیفیت میتوانید با کارگاه علی بابا بختیاری تماس حاصل فرمایید و بعد از کسب اطلاع کافی، سفارش خود را به صورت عمده و تک ثبت کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *